پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۱۶
کد خبر: ۱۴۰۲۵۱
|
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۰

مجید علم‌بیگی با نمایش شاد و خانوادگی «بی‌باک» در مجتمع فرهنگی هنری نور

نمایش خانوادگی شاد و موزیکال «بی‌باک» به نویسندگی و کارگردانی مجید علم‌بیگی در مجتمع فرهنگی هنری نور اجرا می‌شود.

مجید علم‌بیگی با نمایش شاد و خانوادگی «بی‌باک» در مجتمع فرهنگی هنری نوربه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ نمایش موزیکال خانوادگی «بی‌باک»، کاری از گروه هنری لبخند و به کارگردانی مجید علم‌بیگی، از روز سه‌شنبه نهم مرداد تا پایان شهریور ‌روزهای سه‌شنبه تا جمعه، از ساعت ۱۸ در مجتمع فرهنگی هنری نور به روی صحنه می‌رود.

نمایش موزیکال و خانوادگی «بی‌باک»، نوشته‌ی مجید علم‌بیگی است که با هدف ایجاد فضای شاد و مفرّح برای کودکان و والدین آنان به روی صحنه می‌رود.

مریم(معصومه) عسگری، مهسا مسعودی، هلنا آقاسی، ماهان جابری، مهام جابری و مجید علم بیگی، بازیگران نمایش بی‌باک به تهیه‌کنندگی گروه هنری لبخند است.

«بی‌باک» تا پایان شهریور، روزهای سه‌شنبه تا جمعه از ساعت ۱۸ برای عموم و صبح‌ها ویژۀ مدارس و مهدکودک‌ها به روی صحنه برده خواهد شد.

والدین برای تهیۀ بلیط می‌توانند با مراجعه به نشانی خیابان آیت‌الله کاشانی، بعد از پل شهید ستاری، جنب شهر کتاب نور، مجتمع فرهنگی هنری نور یا از طریق تارنمای تیوال اقدام کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر، یا رزرو و هماهنگی اجرای ویژه با تلفن‌های 09363430034، 09220156760 یا 44088708 تماس بگیرید.

نظر شما